רפורמת 'אופק חדש' | השר ביטון: "משרד החינוך מאוחד"

המהדורה המרכזית No Comments on רפורמת 'אופק חדש' | השר ביטון: "משרד החינוך מאוחד"

סערת חוק הגיוס: השר במשרד החינוך חיים ביטון הערב ב'מהדורה המרכזית' עם עו"ד אבי בלום: "הדבר הכי אחראי הוא לא לדבר ע"כ בתקשורת. ב"ה שגדולי ישראל מטפלים בעניין. גם כשהיה נראה שיש כעסים בגלל הבחירות לרגע לא הפסקנו לטפל בזה. אנחנו עושים את ההשתדלות הכי גדולה כדי לסדר את הדברים בלי לפגוע בפך השמן הטהור". על ההסכמים באלעד: "ש"ס עומדת מאחורי כל הסכם שחתמה ונציג ויזניץ יהיה סגן ראש העיר"

צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר במשרד החינוך חיים ביטון הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת עו"ד אבי בלום, על חוק הגיוס: "הדבר הכי אחראי הוא לא לדבר ע"כ בתקשורת. ב"ה שגדולי ישראל מטפלים בעניין. אין קשר למתיחות של הבחירות. גם כשהיה נראה שיש כעסים המשיכו להיפגש ולדון בעניין הגיוס. לרגע לא הפסקנו לטפל בזה. אנחנו עושים את ההשתדלות הכי גדולה כדי לסדר את הדברים בלי לפגוע בפך השמן הטהור".

על המישור הפוליטי: "הרבה דברים טובים קורים בממשלה בזכות השותפות עם הליכוד. חלקם דברים שהשתיקה יפה להם. כל מי שנמצא בשולחן הממשלה הרגיש כבר תקופה ארוכה שסער מתחבר בחזרה למקום הטבעי שלו".

על אופק חדש: "זה פרויקט חיי. אני עוסק בזה כבר שנים עוד כשהרבה אנשים לא הבינו מה זה בכלל. אני שמח שהיום כולם נלחמים בעד זה. אמשיך להילחם בכל דרך ובכל צורה כדי שהמורים יקבלו את המגיע להם. ההמתנה שווה כדי שבסוף נצליח לפתור את זה. אין שום חדש תחת השמש. תמיד היה פיקוח של משרד החינוך. השר קיש והייעוץ המשפטי של משרד החינוך איתנו במאת האחוזים בעניין הזה".

על תקציב הישיבות ברקע סערת חוק הגיוס: "יש עתירה שאמורה לעלות בימים הקרובים שרוצה לפגוע בתקציב הישיבות הגדולות וכוללי האברכים שבגיל הגיוס. אני מקווה שבג"צ לא יקבל את זה".

ולסיום, על ההסכמים באלעד: "אנחנו נעמוד בכל ההסכמים שלנו באלעד ויש פתרונות משפטיים לכל בעיה. אני מציע לאנשים 'אל יתהלל חוגר כמפתח'. ש"ס עומדת מאחורי כל הסכם שחתמה ונציג ויזניץ יהיה סגן ראש העיר. היום או מחר, בסוף זה יקרה".

האזינו



0 תגובות